امام جمعه كاشان:مردم مراقب شایعات برای تخریب نامزدهای انتخابات باشند
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' شامگاه سه شنبه در آیین قدردانی از مسوولان هیات های مذهبی كاشان در حسینیه 'پنجه شاه' این شهرستان اظهار داشت: برخی سایت ها از زبان یك نامزد انتخاباتی بر علیه نامزد دیگر به نشر شایعه می پردازند.

وی تاكید كرد: مردم باید به این شایعه ها توجه نكنند و در مورد نامزدهای انتخاباتی از مسوولان و افراد آگاه به جستجو و تحقیق بپردازند.

وی گفت: مردم شریف ایران بایستی بر اساس رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نامزد اولی و اصلح را تشخیص و به او رای دهند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینكه همه نامزدها متعهد به نظام، دین، انقلاب و ولایت فقیه هستند، ادامه داد: افرادی انگشت شمار می خواهند با ایجاد اختلاف بین نامزدها، وحدت اجتماعی را خدشه دار كنند.

نمازی با بیان اینكه این افراد با شایعه سازی در پایگاه های اطلاع رسانی راه به جایی نخواهند برد، گفت: آنها با این اقدام فقط ماهیت و هویت خود را آشكار و افشا می كنند.

وی گفت: به بركت مكتب اهل بیت (ع)، دعای حضرت صاحب الزمان (عج) و ولایت مطلقه فقیه، ایران اسلامی برخودار از اخلاق، فرهنگ، آداب، تعهد و التزام است.

امام جمعه كاشان با بیان اینكه اوضاع جهان بویژه در كشورهای اروپایی و آمریكا به هم ریخته است، افزود: امروز چشم همه مسلمانان جهان به ایران دوخته شده است.

وی با بیان اینكه یكی از معاونان رییس جمهور سابق آمریكا در مصاحبه ای اعلام كرده 'آمریكا در آستانه فروپاشی است'، افزود: این وعده الهی، دور از انتظار نیست.

به گفته وی، بر اساس وعده های خداوند تبارك و تعالی در قرآن كریم، تمام قدرت های بشری كاذب و پوشالی در آخرالزمان متلاشی می شوند و تنها مكتب اهل بیت (ع) در جهان حاكم خواهد شد.

نمازی از هیات های مذهبی نیز خواست عزاداری های اهل بیت (ع) را به گونه ای برگزار كنند كه معرفت مردم بویژه نسل جوان و نوجوان به اهل بیت (ع) و واقعه كربلا، عاشورا و حضرت سیدالشهدا (ع) روز به روز افزایش یابد.

وی همچنین خواستار تشكیل گروهی علمی برای تدوین 'فقه عزاداری' ، 'اخلاق عزاداری' و 'قانوان عزاداری' برای هیات های مذهبی شد.

562/607





:: برچسب‌ها: جشن تولد , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: